080808=)

Hej Alla 08ór och de som inte är de=)
Igår gjorde man stan, så gått det gick ;)
Vid ett tiden träffade jag först Linda T och det var trevligt att träffa henne igen. Var ett tag sen.
Linda, jag säger till dig när du snackar för mycket=)Men jag förstår dig, svårt att hålla igen käften.
Vi tänkte gå och titta på ett Streetdance battle som skulle ha varit på plattan, men av någon anledning hade de flyttat det till Lava. Det gick inte att komma in. Fullt med folk. Försökte stå utanför och trycka nyllet mot fönsterrutan för att få en skymt av nåt,men icke sa nicke=(
Så vi fortsatte istället mot Kungsan för att titta vad som hände där. Det var lite uppträdanden. Magnus Carlsson diggade vi till ett tag. Gud vad tråkiga allt folk var, de frågade hur vi mådde och hörde halvt grymtande Ja´n till svar.
Tjoho, jag e en 08=(
Stackars Magnus som inte fick så mycket respons, förutom en tjej som stod där framme nånstans och klappade händerna frenetiskt.( det var inte jag)
Sen började en gubbe prata, vilket inte var lika intressant så vi gick vidare. Då ringde Bine och hon var inne i stan nu och skulle träffa Alexandra. Så jag tog farväl av Linda som skulle till Huddinge och titta på hus. Lycka till!=)
Träffade Bine och Alexandra vid Åhlen´s och så gick vi och shoppade lite. Kul att träffa dig igen Alexandra och ett stort grattis till Bröllopet tjejen. Hmm, shoppoholicen vaknade till liv igen i var och en av oss. Hihihi
Bine bytte till och med om och kom ut som värsta pinglan;)
Vi mötte sedan Liv och det var himla trevligt att träffa dig, bruden. Hoppas du tycker desamma=)
Vi gick och åt på en Kina/Mongolisk resturang. Tog buffé och gud vad mätt man blev.
Alexandra åkte sedan hem och vi gick till Kungsan igen. Men de hände inget roligt där=( så vi bestämde oss för att åka till grönan endå som vi hade tänkt göra från början. Då var kl typ 8 eller nåt.
När vi kom dit visade det sig att de stängde kl 23 så vi fick snabba oss på om vi skulle hinna åka nåt.
Men det gjorde vi iaf och här kommer lite bilder från gårdagen=)
Detta var då Magnus!
Glödhet himmel. Coolt va!
Och en glödhet 08 stad=)
Nedan visas bilder på några glödheta 08 pinglor, haha
Jag ser helt sjuk ut ju, hehe
Liv hade kul med kameran=)
Tre snygga pinglor;)
Jag och Bine
Jag och Liv
Bine och liv
Skum bild=) heheGrönan!
Vi i lustiga huset!

Jag och Bine åkte vikingagungan samtidigt som tittade på de vackra fyrverkerierna=)

Dessa ursnygga bilder får avsluta mitt  låååånga inlägg.
Hoppas alla 08 ´or hade en riktigt fin dag!
//Kram Marielle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0