Det finns stjärnor ovanför!

Igår tog jag det först lugnt. Tvättade lite osv. Men till kvällen blev det desto roligare. Jag och en personal åkte till Vitabergsparken för att titta på Parkteatern. Det var improviserad Schlagerkväll där publiken fick skriva ner en titel på en låt som artisterna senare skulle uppträda med i en genre som man oxå lottade ut. Det var vädigt kul och de var så otroligt duktiga. Visste inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det var bara såå bra.
Tyvärr var inte vädret det bästa så först tog de bara en liten paus medans de regnade som mest.
Men sen var de tyvärr tvungna att avsluta, men avslutade det endå på ett väldigt bra sätt.
Hörde folk gå och sjunga på låtarna på väg till bussen i regnet.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0