En hyllning till Sanna Kallur!

Ja, här sitter man uppe kl 05:23 på morgonen. Kan inte sova för att jag hostar så mycket. "Host,host" Blir alldeles tokig...
Tänker på stackars Sanna Kallur igår när hon föll. Och den där otroligt jobbiga reporten som inte fattade när han hade gått över gränsen till för många jobbiga frågor. Såg han inte hur förtvivlad Sanna var? Jag menar hon höll ju nästan på att börja storgråta vid en av hans frågor, och endå fortsatte han.
Ger en hyllning till dig Sanna för att du alltid är så tapper och go. Du är en riktigt grym tjej, så det så!!!
Ska titta på handbollen damer,kvartsfinal Sverige mot Norge om en halvtimme ungefär. Kan ju endå inte sova.
Hoppas, hoppas,hoppas att vi vinner...
Heja Sverige friskt humör!!!!!!!!!!


Sverige förlora dock=( Men vi kommer igen=)
Nu till en annan sak. Blir så himla irriterad på alla hjälpmedel som ska finnas tillgängliga där ute i vården när man behöver det. Vet inte om det är så att just jag har otur eller nåt, men nu så ringde det nyss en psykolog och frågade om jag var intresserad av samtal. Ja, typ för ett halvår sen eller så när jag mådde som sämst men då fick jag ingen.
Åhh, blir så himla irriterad på detta...Så nu vet jag inte om jag ska tacka ja till detta erbjudande iaf för att jag ju nu har fått chansen? Hmm,funderar...

Vill följa med Farelle och de andra imorn till krogen, men kommer min förkylning att hinna bli bättre?
"Puss och Kram"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0