En rolig helg!!!

Har haft en mycket rolig helg.. Kolmården, guitar hero,fasching m.m.

Fredag

Hade fullt upp med att städa, Bine skulle ju sova över på lördan och Chaplin skulle komma förbi på Söndan=)

Lördag

Så bar det av till Kolmården på lördag morgon med västermalm. Var rekord många som följde med på nån aktivitet, himla trevligt... Gick runt och tittade på de fina djuren.
Detta ska då tydligen vara en Präriehund. Ser ni några likheter med en hund? Hm, mycket skumt  tyckte jag.Skulle det i såna fall vara den lilla svansen(om man kan kalla det en svans) som man ser?
Pinsamt, har fått hjärnsläpp!!!
Tittade då mest på den vackra fjordingen i mitten.Påminner så mycket om Hampus en fjording som fanns ute på Adelsö.(ett läger som jag har gått på) Bine, you get it=)
Fina och ståtliga snöleoparder är det vi har framför oss.

En asiatisk elefant vilket är något,eller ganska mycket mindre än den afrikanska.Har dock ingen bild på den afrikanska elefanten=(
De otroligt söta, hm hjärnsläpp igen hihi. Söta var de iaf.

Tyvärr så fick jag magknip som vanligt när jag helst av allt inte vill ha det. Eller vill aldrig ha det.
Stressad som man var att man  inte skulle hinna i tid hem till Jessica och middagen.
Och det gjorde jag ju inte heller förstås=( Sorry Jessica och co!
Skulle träffa Sabine först för hon skulle dumpa sina grejer här för att hon skulle sova över.
Och jag skulle hinna byta om lite, snygga till mig;)
Men så kom vi iväg iaf och vi var vrålhungriga när vi kom fram.(Vid det här laget var min mage återställd igen) Thank god!
Väldigt snällt att ni hade lämnat mat till oss, och att du stekte lite mer köttfärs Jessie=)
Tacos var det och mumsigt..
Sedan blev det speltime... Wii spelade vi, med bowling,boxning och så guitar hero.. Mycket svårt det där, men kul.
Bilden e lite suddig,men just Löve lindas min=)
Måste ju bara ha en bild på proffsen också. Jessica och Patrik, you rock!
Dags för utgång...Vi var på Fasching, och kommer gå dit snart igen;)


Söndag

Ja, så var det söndag och man var mycket trött efter gårdagen. Kom hem typ vid halv 5 eller nåt. Det bultade i fötterna av värken efter att ha dansat sisådär 4 timmar i sträck=)
Chaplin kom förbi, så himla kul att äntligen träffa dig igen... Var typ 2 år sen eller nåt.
Chaplin,Bine och jag gick och köpte mat och satte oss i Kronobergsparken. Mysigt, förutom getingarna=(

Oj, det blev många bilder... Men gillar bilder och hoppas ni gör det me=)
Hoppas även ni hade en rolig helg!
//Kram Marielle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo nog låter de där som en rolig kanon helg förutom magknipet då förstås...





Åhh wiii och guitar hero, de vill vi oxå spela :p





P.s tack för idag, kram kram

2008-08-26 @ 21:36:40
Postat av: Jessica

Jag vill ha bilderna från helgen! =) Orkar du mejla dem? jessica[email protected] är min adress. Kram!

2008-08-26 @ 22:55:58
URL: http://jessicacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0