En trevlig lördag!

I lördags tog jag det lugnt på morgonen. Gick på förmiddan en promenad med min ena granne och en personal. Trevligt=)
Gick sträckan som jag brukar träffa på kändisar, men det har varit lite glest på den fronten ett tag=(
Ingen Andreas Lundstedt i strumplästen heller=(
Men, så när jag just satt och undrade vad jag skulle hitta på så ringde Bine. Du måste ha läst mina tankar;)
Så jag stack hem till henne i Huddinge. Vi gick och handlade mat som vi skulle tillaga och så blev det en film me=)
Att det alltid ska vara lika svårt att välja film. Så mycket lättare blir det ju inte heller när ingen av oss vet.
Så här lät vi:
Bine- vilken film vill du se?
Jag- vet inte, du då?
Bine- vet inte
Haha, så där hade man ju kunnat stå och hålla på hela kvällen om man ville.
Men det ville vi inte så vi tog en som vi bägge två hade tänkt på ett tag men aldrig hyrt.  Den hette "Heartbreak girl"
Var den bra? Nja, enligt oss var den lite väl överdriven och töntig. Men små rolig ibland.
Maten blev god hurru, du har lärt dig en del av farsan=)
Ja, gud så roliga vi var igår. Bägge två höll på att somna kl 8. hehe
När jag skulle gå iväg till tåget för att åka hem igen så var det en jätte fin regnbåge som visade sig på himlen.
Så vad gjorde ni i lördags?
//Kramar Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0