Ingen som vill leka med mig=(

JO, suru nu har man ättit kräftor tills man nästan sprack. Det var helt ok, tyvärr kom inte alla som det var tänkt i början och de leker jag så effektivt och duktigt hade letat fram var det ingen som var intresserad av=(
VAAAAA???? ingen som vill leka... Skandall!!!
Nåja, trevligt hade vi det iaf och det syns kanske på dessa bilder jag tog. Trots förkylningen...
Tycker jag ser ut som en bäver eller nåt, hahaha. Nämen allvarligt vad är det för fel på min mun och mina tänder??? Skyller på förkylningen.( om man nu ens kan skylla på förkylningen)
Jag hade lite skoj...

Och detta serverades på Resturant Västermalm!

På bilderna ser vi alltså, från vänster: Ostpaj, kräftor och den sista bilden visar Blåbärspaj till efterrätt med grädde om man så vill. Mums, mycket gott var det.
Så nu sitter man här och stinker kräftor så det bara ryker om det. hehe. men det är konsekvenserna man får ta!!!

De som läser min blogg och vill följa med ut och festa på lördag, hör av er till mig;)
Har fått kontakt med Becky igen via facebook, bra sida det där=)
Och förhoppningsvis ska jag träffa Chaplin på söndag. KUL=)
Kram och god natt, din lilla skatt!

Kommentarer
Postat av: Anna & Lina

hehe vilka härlig bilder på dig :D ser ut som du haft de väldigt trevligt :)



ostpaj och blåbärspaj låter inte fel men kräftorna klarar vi oss utan ;)

2008-08-22 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0