Mamma Mia!

Nu har jag varit och sett Mamma Mia med mamma och syrrorna. Först gick vi och åt på en italiensk resturang.
Det var mycket trevligt att sitta ner och prata och umgås alla, speciellt eftersom vi snart kommer att splittras och åka skilda vägar ett tag. Det är kanske så att jag kommer att flytta hem igen till "Hökarängen bästa svängen" haha.
Mamma åker nu snart till pappa i sydafrika och ena syrran ska bagpacka i Thailand i 3 månader. Gud vad kul ni kommer att få sis. Ska bli mycket roligt att följa er resedagbok=)
Och Linda, ifall hon kommer in på skolan, vilket jag hoppas! så kommer ju även hon vara borta så då måste jag i sånna fall flytta hem igen för att ta hand katterna. Familjen Nordin är väldigt bra på att planera och upptäcker i sista stund att ingen kan ta hand om katterna. JO, det skulle ju vara lilla jag=)
Men det är helt lugnt för mig. Kan man braka på med hur hög musik som helst och leva loppan. Och så får man ju katterna för sig själv och kela med. Var ju hm, ett tag sen man var hemma nu.
Åter till filmen. Blev på ett strålande humör av den, så om du känner dig lite deppig en dag eller så så lovar jag att detta är boten på det=)
//Kram Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0