Middag med syrrorna och så skinnjackan såklart=)

Igår Onsdag var jag först på möte på misa och det gick bra. Pratade typ bara om studiebesöket som jag ska göra på en förskola som ligger på Reimersholme på tisdag... Är nervös, men hoppas innerligt att det går bra. Kanske blir det även tal om praktik. Håll tummarna, eller var det vänster tumme man skulle hålla. (enligt Bine iaf)

Sedan åkte jag hem och så slappade jag lite, lite senare på eftermiddagen så var det dags för nästa möte.
Med min handläggare. Vi pratade om hur det kommer att bli ifall jag ska flytta hem till villan i Hökis nu när mamma är borta och ena syrran åker iväg på långresa till Thaliand i 3 månader. Min andra syrra Linda hänger det på om jag behöver flytta hem eller inte. Hon väntar på besked, och skulle få det idag ifall hon hade kommit in på en Audionom utbildning i Örebro. Ifall hon har kommit in så måste jag kanske flytta hem, eller iaf ta hand om katterna och se till att de får mat. Min handläggare tyckte att det kanske skulle vara bäst ifall jag pendlade. Hmm, har sån jäkla beslutångest...
Får helt enkellt se vad jag gör!

Efter det åkte jag hem till Hökis och jag och syrran gick till centrum och träffade upp vår syrra Linda som hade shoppat loss. Shoppat loss på en skinnjacka, igen... Hon köpte nämligen en dagen innan också men var inte så säker på den längre. Kan ju lugnt säga att kvällens ämne var Lindas skinnjacka.. JA, Linda vi vet att du har köpt en ny skinnjacka!!!!! Hahaha. Köpte pizza och gick hem och slappade framför tv´n.
Syrrorna står och diskuterar livligt om den så omtalade skinnjackan. Jag gillade den skarpt;) tyckte den såg tuff ut med knapparna.. För de som undrar så hade hon köpt den på Zara och den kostade så mycket som 1399 riksdaler.
// Kram på er

Kommentarer
Postat av: ulla nordin

Nu har du det inte lätt att ta så många beslut. Det kanske blir mer ordning på dagen om du pendlar hem. Ja, inte vet jag. Du talar väl om det med Ewa kan tänkas.

Det var en tuff jacka hon köpt din syster. Roligt att ni kan ha roligt ihop. Och så snygga ni är alla tre. Säkert!.

Ha det så bra. Din gamla farmor, som sitter och klistrar bokmärken på gamla målade akvareller.

Hej.

2008-08-28 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0