Not the way we planned it!

Idag har jag varit otrooligt duktig och storstädat. Tittat på OS lite och pratat på Skype med både mamma och pappa samtidigt. Och just när jag prata med dem så ringde farmor även hon på skype. Visste inte hur jag skulle göra, om jag kunde svara henne överhuvudtaget medans jag pratade med dem, och skulle precis fråga pappa när min mobil ringde mitt i allt detta. Kaos... Men det ordnade upp sig till slut och det var föresten Bine som ringde om när hon skulle komma till mig. Gick iväg och mötte henne vid pendeltåget och så skulle vi köpa med oss någon mat för att ha picknick med oss till Vitabergsparken där det skulle vara en Street dance grupp som skulle uppträda. Hade lånat picknick filt och allt, men så började det helt plötsligt att störtregna och blåsa som sjutton. Höll på att blåsa bort där ett tag, och paraplyet man hade lånat från västermalm höll man nästan på att förstöra. Snyggt jobbat Marre=)
Vi tänkte att det nog blir inställt på grund av vädret och kände inte ens för att chansa så vi hyrde en film istället. "Min brors flickvän" Den var bra. Nu har jag precis tittat klart på American Idol och ska krypa till kojs.
"Without love there´s no life"
//Kram Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0