Bio med mina tjejor=)

Igår hade jag biokväll med mina tjejor, Bine och Empan. Var i sista stund som vi fick tid över att träffa varandra och det är jag jätte glad över att det gick. Hur skulle jag ha kunnat stå ut om jag inte fått hunnit träffa mina tjejor innan jag åker. Och inte hunnit träffa Empan innan hon åker igen, för jag kommer inte att träffa henne igen fören i sommar. Många som jag inte kommer att träffa förens i sommar, en del ledsamt och i andra fall bra.
Sitter här hemma och tittar på gamla avsnitt av " The OC" tycker synd om mig själv och snörvlar vidare.
Var ju på bio igår, men det var även julfest med kören som jag missade. Hade som sagt inte bestämt att jag skulle på bio igår, men jag ville ju såklart träffa mina vänner. Men jag är ledsen att jag missade julfesten med Karolinakören. Med kören har jag börjat att träffa fler nya trevliga vänner och det är bara min grej. Jag gick dit och började där själv. Känns som ett stort steg för mig. Men det kan hända att jag börjar att sjunga i en annan kör också, med Bine om vi hittar nån bra. Nån gång i framtiden blir det kanske dans också, det hoppas jag för jag har verkligen saknat det.
På söndag åker jag med familjen till släkt i småland. Kommer hem på tisdagen igen och firar sen julafton hemma hos morfar innan det bär av till Sydafrika.
//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0