Fuck off!!!!!

Är så otroligt irriterad på min läkare just nu. Jag bad personalen att ringa till min läkare för att höra om röntgenbilderna var klara än, vilket jag tyckte att de borde vara eftersom det var en vecka sen jag tog dem. Och det var de. De visade ingenting(Of course) och han tipsade om en medicin. När personalen berättade för mig sen var det var för medicin så kände jag igen läkemedelsnamnen. Inte så konstigt, han hade berättat om dem sist jag var där och det är den medicin som jag har tagit i en vecka nu. Då sa han att jag skulle testa att äta det i en månad ungefär, men nu sa han i en vecka till 10 dar. Fattar ingenting... Blir så irriterad...
Och detta eviga tjat om att det inte är något farligt iaf. Jag har hört det nu, men det tar inte bort smärtan direkt.
Blev arg, ledsen och upprörd och rusade ner till mig efter att jag hade pratat med en personal om det hela.
Ville förstås att de skulle gå efter mig och fråga hur det var med mig, men det gjorde de inte och jag ringde till mamma, men hon var upptagen, som vanligt...
Känns som om ingen riktigt förstår min frustration över det här. Att höra hela tiden att " Det är inget farligt iaf" och fortfarande ha så jäkla ont...
Men jag försöker att kämpa på och trots att jag blev på väldigt dåligt humör ikväll så hade jag iaf en bra dag i stort sett. Jobbade från kl åtta till halv fem idag och det började med Luciatåg och det var alldeles fullt med folk=)
Sedan blev det lite utflykt med några av de större barnen till själva förskolan som våran lilla avskilda avdelning tillhör. Där träffade jag maud´s föredetta kollegor och så Madde´s mamma Carina som också jobbade där.
Madde har börjat vikariera nere hos oss och hon är väldigt trevlig. Likaså Maud. Maria också som även hon vikar hos oss ibland. Men jag saknar Gun, hoppas hon kommer tillbaka snart...
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn till jobbet. Sen ska jag träffa Bine =)
Kram på er
//Marielle


Kommentarer
Postat av: farmor

Vad du är fantastisk på att kämpa just nu. Men det är väl så att då man kämpar på, så måste man få lite medkänsla från andra. Det behöver man inte då allt går bra. Om jag kunde så skulle jag hjälpa dej. På alla vis. Det har varit roligt många ggr då du varit här. Idag skall jag gå på luciafest hos "Nässjö flickorna". Vi behövde låna några av dina barn. Goda hälsn fr farmor.

2008-12-13 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0