Värk!!!!!

Har sån himla värk.. Hela tiden... Står ut, men det är knappt. Älskar de tre timmar som jag är på förskolan för då glömmer jag bort värken för en tid och kan bara koncentrera mig på barnen. Dem är det som gör att jag orkar...
Har varit på röntgen nu iaf och väntas få svar på dem nu i veckan. Hoppas,hoppas,hoppas att det då kan förstå vad som är fel. Vill ju så gärna bli bra också innan jul och våran resa till Sydafrika.

Apropå ingenting så träffade jag på min moster och kusin när jag var på väg hem från jobbet idag. Det var riktigt kul,de är jämt så snälla och omtänksamma. Vi kommer att träffas på julafton igen=)

Imorgon är det julglögg här på V-malm och mamma och syrran som nyss är hemkommen från Thailand kommer då.
Ska bli roligt att träffa dig igen syrran, och lyssna på dina historier från ert "äventyr"

Kram alla
//Marielle

P.S tack Annelie för dina fina ord!


Kommentarer
Postat av: Anna & Lina

Usch va trist att värken inte vill släppa :(

Tur att du har praktiken som hjälper lite iallafall :)



Tack för förra onsdagen de var kul att ses igen var ju ett tag sen, vi får se till att ses lite oftare i fortsättningen eller vad tycker du ;)



krya på dig kramar

2008-12-09 @ 15:07:31
URL: http://bopsy.blogg.se/
Postat av: Elisabet i Risabo

Magen är kroppens centrum och maskinrum så det är viktigt att må bra i magen. Hoppas det blir bra snart. Roligt att det går bra med "jobbet" i alla fall.

2008-12-13 @ 07:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0