All the things I wanna do!

Ligger fortfarande hemma sjuk och har tråkigt. Kom på en sak, det är mycket man vill här i livet. Här är en lista på mina önskningar...
 (Utan inbördes ordning)


1. Lära mig  spela gitarr
2. Lära mig spela trummor
3. Lära mig spela fiol
4. Lära mig spela piano(kunde man ha nån nytta av det vi har där hemma)
5. Börja dansa igen
6. Gå en ritkurs
7. Gå en scrapbookingkurs
8. Lära mig sticka (ordentligt)
9. Tågluffa i Europa
10. Åka tillbaka till S-Afrika, mitt hm, tredje hem
11. Åka tillbaka till Thailand, mitt hm, andra hem
12. Åka till Egypten(Cairo) och leta reda på vårat hus
13. Åka tillbaka till Sydkorea
14. Åka till Irland
15. Åka till Australien
16. Åka till Nya Zeeland
17. Åka till alla länder...
18. Träffa "the one"
19. Utbilda mig till barnskötare
20. plus mycket, mycket mer...
Vad vill ni här i livet?

LT din lilla rackare, inte kan du bara ringa mig och säga att vi ska iväg på ett äventyr... Och inte får jag veta vad det är, var eller när :( Nu kommer jag ju att ligga sömnlös och tänka på det här.
Tänka på det varje dag, varje timme, varje minut...
 /Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0