Bilder från gårdagen!

Igår åkte jag som planerat hem till den gamla svängen Hökarängen för att grilla. Sista kvällen pappa är hemma, snyft...
När jag kom så var där bara tre personer. Annika, Carro och deras kompis Emil. Jag fastnade framför "America´s best dance crew". Lite senare kom päronen hem och Linda en stund senare. Likaså steve  och Ingela och vi grillade oxfilé och det var såååå himla gott. Plus en nybakad baugette som duktiga Carro hade gjort. Kan det bli bättre?  Ja vänta, det kan det faktiskt... Citronmarängpaj, och den var helt underbar. Tro inget annat Carro!
Kändes jobbigt att krama om pappa och veta att jag inte kommer att träffa honom på länge igen.. Men, men, detta har man ju gått igenom många gånger. Och jag har klarat mig! " I´m a big girl now"
Här kommer lite bilder från gårdagen, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0