Dreams can make you laugh sometimes :)

Efter man har vaknat upp vill säga... Inatt drömde jag konstigt nog att min "kära" kompis LT övertalade mig att jag skulle raka av mig håret, vad det skulle vara bra för vet jag inte... Men det konstiga är att hon verkligen övertalar mig och jag börjar raka av mig håret. ( Detta är dock inget jag skulle gå på i verkligheten, så försök inte ;))
 Men det ännu konstigare är att jag istället för att raka av mig hela håret lämnar lite stumpar av hårrester och lösa slingor blandat med några kala fläckar här och där. Hahaha, kan ju säga att jag INTE direkt skrattade i drömmen, men nu efteråt så undrar man hur ens hjärna fungerar egentligen. Måste ta ett allvarligt snack med min hjärna igen om teman på drömmar i fortsättningen ;)
För övrigt så är man fortfarande sjukling och däckad i sängen. När man är sjuk så brukar man oftast vid en viss tidpunkt känna sig lite uttråkad. Igår gjorde jag då denna. Inget proffsigt, men en rolig hobby :)
Den ska föreställa Cameron Diaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0