...

Ingen behöver förstå det här mer än personen som det handlar om, som kommer att känna igen sig...
Att du alltid ska få det till att det är jag som har missuppfattat alla "små" situationer, att du alltid ska tro att du har så jävla rätt hela tiden.. Du kanske tycker att du har det, but gues what?, not me... Och det säger jag HELT ärligt, men det ska ju du som alltid har rätt kunna ta, eller hur... Du har inget att bekymra dig över, det är bara stackars mig som tar allting över huvudet och gör saker till större än vad det är. Sorry, förlåt, visste inte att du bestämde det.
Och ibland så undrar jag inte om dina svar går på autosvar, vet precis innan du har sagt nåt, vad du kommer att säga. Och jag blir alltid lika besviken och irriterad. Så det som jag vill ha sagt då är att: Var inte så jävla ego hela tiden , och DU har inte alltid rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0