Feeling blue...

Jag känner mig något taskig som aldrig kom till Chaplins, Michael Jackson hyllning idag och det enda som jag kan säga för att försvara mig är att jag känner mig helt slut, psykiskt slut just nu och att jag helt enkelt inte orkade. Så idag har jag då haft en hemmadag med filmtittande och åtskilliga timmar framför datorn. Vet, inte så nyttigt. Men nyttig får jag vara imorn... 
Så i alla fall, förlåt Chaplin att jag aldrig dök upp, det var verkligen inte för att jag inte ville komma, det ska du veta. Men så för att visa att jag tänker på dig och på din bortgångna stora idol så lägger jag upp en video som vi spelade in för ett tag sen när jag var hemma hos Chaplin.
Hon visar upp sin stora talang med att.. ni får se helt enkelt...
P.S försök att ignonera mitt patetiska "Wohonande" på slutet.

Varför blir aldrig saker som jag vill? Av någon anledning så funkar det inte att lägga upp den nu.Åhhh, blir alldeles tokig på sådana här saker...  Får lägga upp den vid ett senare tillfälle då, (om jag nu lyckas bättre då..)
// Hugs N kisses

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Hur går det med skolan. Har du tagit på dej för mycket. Du kanske inte orkar allt. Tur att du orkar de små barnen. Haälsar farmor.

2009-08-30 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0