Firande och shopping!

Hello! Har märkt nu att jag nästan alltid skriver om gårdagen istället för om dagen som varit. Men det är bara för att jag oftast brukar vara så trött och seg när jag kommer hem, att jag väntar med det till nästa dag.
Igår var jag först och träffade Emelie som jag känner från kören. Ja, jag är fortfarande medlem i kören och tänkte komma tillbaka dit nu till hösten igen. Har verkligen saknat kör-livet!
Jag och Emelie åt lunch tillsammans, men tyvärr vart det lite kort då hennes rast var slut efter en timme. Men det får man göra fler gånger. Är jätte glad iaf att det äntligen blev av över huvud taget.
Efter det så kändes det så himla trist att bara åka hem igen. Och vad skulle man göra hemma. Sitta och glo in i väggen, datorn eller tvn??? Nej, nej, jag gick först in en sväng på Lindex och köpte för övrigt ett par nya jeans där. Nice! Sen ringde jag LT och gratulerade henne på hennes födelsedag=) Du är inte gammal. Kom ihåg det, du är bara ett år äldre än mig... Så akta dig för vad du säger ;)
LT ville åka till Globen centrum för att leta upp någon frisörsalong där som hon hade fått rekomenderad. Så jag åkte dit och träffade henne och vi gick runt där och shoppade. Jag? en shopaholic, du skojar väl med mig hoppas jag...
Inget mer sagt om det....
Det blev en mycket trevlig dag och sedan blev det även en långpromenad med sällskap av en trevlig personal=)
Imorgon ska jag och Bine åka till Fjäderholmarna på lite pic-nick. Vi bestämde oss för att det istället än småland då det blev så ont om tid. Och man ska hålla sig borta från stress!
Hoppas jag möts imorgon av en strålande sol!
//Kram

Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Tja, tittar in här och tackar för igår kväll :) Kul att vår träff blev av, nästa gång ses vi på dansgovlet med en varsin rosa pantern ;)



Kram kram

2009-08-05 @ 12:59:31
URL: http://www.metrobloggen.se/SthlmSisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0