Funderingar längs med kanalen...

Tänk om det hade varit jag som hade flyttat istället för min granne? Hur skulle mitt liv ha sett ut då?  Hade det varit det rätta?
Jag var ju många gånger nära till att flytta, fast jag egentligen inte riktigt ville, Men tänk om jag verkligen hade gjort det och lämnat allt. Det skulle ha känts bra skönt.. Sagt I´m done och aldrig kommit tillbaka igen.
Många personer som jag kanske aldrig skulle ha träffat, men hade jag mått bra? Det är vad jag funderar på.
Känns som om jag nästan skulle ha kastat bort mina två sista år, och jag vet att det finns många i personalen som inte skulle hålla med mig. Men fuck off, det var inte ni som var med om det!
Skulle så gärna vara på andra sidan jordklotet just nu, eller långt borta. Bara försvinna...
Funderingar längs med kanalen!

Kommentarer
Postat av: pa

...man ska inte gråta över spilld mjölk. Titta framåt och njut av det som kommer.

2009-08-07 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0