I´m back on track!

Jag kan inte med ord beskriva hur bra det kändes att vara tillbaka på kören. Träffa alla igen, och det har hunnit hända så otroligt mycket sen sist. Suzanna har fått barn, en liten flicka på tre månader med namnet Lovisa. Jätte gullig och hon satt så tyst och stilla och lyssnade på oss under kvällens gång. Karin, körledaren har kommit tillbaka och hon verkar vara trevlig. Idag sjöng vi fyra olika sånger. Jag kände i alla fall igen en av dem.
Vi kommer att sjunga dem på Högmässan i kungsholmskyrka kl 11 lördagen den 6 Sep. Ni är alla välkomna dit då och lyssna.
Jag blir så himla lycklig av det här och kommer aldrig att ångra att jag gick dit för första gången för ett år sen nu.
Och trots att jag inte varit där på ett tag så är det ingen fara. Alla säger så öppet bara att ibland så är man borta, det kan vara några veckor, månader eller till och med år. Det beror på vad som händer i ens liv. Hur mycket tid man har.
Just nu är jag lycklig, och då får jag vara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0