Ingen nyhet..

Det var ingen nyhet att det skulle hända, väntade bara på det. Eller jag hade också tagit upp det med någon.  Det spelar ingen roll vilken person det är eller vad jag känner för den personen. Jag kände mig illa behandlad och fick bara pikar tillbaka om att jag tolkar in allt för mycket och överdriver i situationer. Visste inte att det fanns en ram för hur "dem" situationerna ska tolkas. Trodde att det hade att göra med vad för slags människa man är. Och jag "råkar" vara en känslomänniska och det lyckas man då alltid få skit för..
Jag känner mig oerhört kränkt och att mina känslor inte har någon mening alls...
Ens brister behöver man inte höra mer än en gång.. Förresten så vet man dem innan, så de behöver inte påpekas alls, vilket jag kände att den personen bara påpekade om och om igen. JAG VET TACK! jag hörde första gången. Jag är inte född igår.. Oavsett vad man har för position så tycker jag att man ska kunna ta emot kritik och mötas på halva vägen. Tänk om jag också bara skulle gå runt och säga att jag tycker, ärligt att du gör si och så.. Och bara lämna det till det. Vad hade du trott att jag skulle säga, Ja, du har så rätt!!! Jag har verkligen problem och det är absolut inget fel på dig alls. Bara på mig, jag tar på mig allt...
Orkar inte mer...

P.s. men jag erkänner att det var riktigt dumt att skicka alla sms, och jag skulle ha tagit upp allt öga mot öga med dig istället... Och jag är iaf glad och stolt över mig själv att jag kan erkänna mina misstag och säga att jag kunde ha gjort det på ett annat, bättre sätt. Som jag sa förut, Jag har inte alltid rätt, och jag har inte alltid fel heller.
Jag är mänsklig!

Kommentarer
Postat av: pa

Ord och inga visor. Bra M stå på dig. Den som inte tar åt sig av det du säger.....har man svårt att förstå! pk

2009-08-18 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0