Inte alltid lätt!

Det är inte alltid lätt att uttrycka sig på rätt sätt och man tänker oftast aldrig på konsekvenserna i ögonblicket när man säger eller skriver sina åsikter.  Det har jag fått uppleva och lärt mig av den senaste tiden.
Och jag hoppas att även de personer som varit inblandade i detta lärt sig något de också.  Alla lär vi oss något nytt varje dag eller utvecklas som människor som vi kan ha användning för i framtiden.
Idag har jag varit i skolan och det känns väldigt bra än så länge. De vid mitt bord frågade till och med vad jag gjorde där för att de tyckte att jag var så bra. Visst kände man sig lite stolt, men man kan alltid bli bättre och det finns alltid nån som kan göra det bättre än en själv. Men jag måste erkänna att det känns ganska bra att vara en av de som är bäst i klassen. Efter skolan åkte jag till västermalm och jag har pratat lite med personalen. No hard feelings :)
Strax ska jag och en personal promenera iväg till kören och det ska bli jätte kul. Var så länge sen jag var där nu, och dessutom så har vi en ny körledare. Ny för mig i alla fall, jag började efter att hon tagit tjänstledigt.
Jätte kul känns det i alla fall att det är två stycken som har hört av sig till mig från kören och frågat om jag skulle komma ikväll. Nu ska det bli jätte skönt att komma ut på en liten promenad och få frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0