Laughter is the best medicine!

Ligger hemma i sängen och har laptopen i knät. Kollar på Doctors i bakgrunden. Mitt möte blev inställt idag då jag inte mår så bra för tillfället, fysiskt.
Har de senaste dagarna börjat lyssna på "Vakna med The voice" och jag tycker att det kan vara riktigt underhållande vissa stunder. Något som de har pratat mycket om den senaste tiden är alla "dessa" modebloggar som numera tydligen finns in the cyberspace. Jag måste erkänna att jag känner mig något borta och inte alls hänger med i svängarna. Det senaste är alltså att "videoblogga" och nu har jag varit inne på en del av dem "modebloggarna" som dem snackade om och jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket på länge.. Jag har sagt och står för att man aldrig ska döma någon på förhand, och man kan aldrig veta om dem "driver" med oss eller inte.
Men roligt, det är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0