Make me stop!!!

Mår fan inte bra av det här, sitter uppe och kan inte sova, och så har min hand somnat också. =(
Kan det bli bättre??? Pappa, tack för dina kloka ord. Imorgon är en annan dag och den skall också levas! Och det med STIL ;)
Vet att jag inte kunde ha ändrat nåt på utsagan av tiden med min granne, men man kan bara inte låta bli att klandra sig själv. Det är ju sånt man är bra på...
Vet att även om jag hade flyttat så skulle det inte ha ändrats nåt för min granne, förutom att "han" inte hade någon som knackade på hans dörr stup i ett. Och om jag ska få säga något från min stygga mun så hade han det ganska bra endå. Jag menar inte att jag mådde sämre än honom av situationen, utan att han ganska lätt kunde "bryta" reglerna och skapa nya eller att personalen tittade lite mellan fingrarna ibland.  Något har jag ju väl fått ut av denna lärorika situation, men ursäkta om jag inte kan se det riktigt än. Nån gång in the future kommer jag att nå dit...
Nog från mig....ska göra nåt annat nyttigare än att tråka ut er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0