Not much to do around here...

Ja, jag sitter nu hemma hos mig på the kungsholme och kollar på "Harry potter" Fenixorden. Har på engelsk text också, som min lärare tipsade om.. bra, så man ser hur orden stavas. My spelling is kinda good, men det skadar inte att lära sig fler ord. Bygga på ordförådet helt enkelt!
Har som sagt inte gjort så mycket idag... Gått en promenad och tvättat, alltid nåt ;)
Imorn ska jag först på ett möte på morgonen, sen kommer en av mina kontaktpersoner från MISA och vi ska gå på promenad. Himla härligt med promenader. Efter det måste jag ta hand om tvätten och sen funderar jag på att bege mig ut till förorten, bästa svängen Hökarängen för att hämta min väska som jag lämnade kvar där sist jag var där. Har varit utan mina linser nu i några dagar, och nu när jag har vant mig vid att ha linser hatar jag att ha glasögon. Måste även inhandla mer, då de börjar ta slut.
Thats´s all for now, see ya later aligatorrr

P.s hoppas jag fått min bok till på tisdag, eller iaf torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0