Pride!


Igår var jag iväg och tittade på pride paraden.  Tänkte först att jag kanske skulle få med mig Jessie, men hon och Patrik hade precis hittat en sista minuten resa till Bulgarien. Och dem skulle åka nästa morgon, alltså idag. De ska vara borta i två veckor de lyckostarna. När Jessie då inte kunde följa med så följde jag istället med V-malm  till Slussen för att titta på paraden. Tyvärr kom vi nog lite för sent, för det var alldeles för mycket folk för att man skulle kunna se något. Emot slutet hittade jag en någorlunda bra plats, men då hade redan Sabine & Co redan paserat tyvärr. Får ta och titta på hennes bilder sen istället. Efter paraden gick vi genom gamla stan hem och jag slappade bara resten av kvällen. Idag har jag tvättat och snart ska jag åka iväg hem till Mamsen och Papsen för att grilla=)

"Läser du min blogg?"
P.S. tror jag vet svaret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0