These are some things my mind made up!

Jag har alltid varit lite av en poet, tyckt om att skriva dikter osv. Eller egentligen så har jag aldrig direkt satt mig ner bara för att skriva en dikt, utan det kommer oftast bara en fras eller två i huvudet, och jag bara måste skriva ner dem. Här är lite blandat material. Nytt som gammalt!


You´ll be missing me when I´m gone,
cause when I´m gone I´m gone

So to be my friend,
Hold on

You`re a burden I can´t handle anymore,
and a face I can´t ignore

Even though it may work for you,
can´t you see you´re breaking my heart into two

And who´s there to pick it up,
well not you,
Your mind´s made up

It´s been a while now,
sence I saw your face

I can count up to fourteen days

Have you missed me on your time away,
maybe this time you should stay
"måste varna för en sorglig dikt, som jag inte vet varför den dök upp i mitt huvud."

Jag går ner för gatan brant,
varje hus står starkt i brand

Jag sjunger på en visa lång,
snart kommer tårarna igång

Min mamma och pappa är döda nu,
dem försvann sakta ner i havets djup

Jag önskar så mycket att allt var så bra,
och vad kan hända dem åren jag har kvar

Men nu får denna sången vara slut,
för jag måste fortsätta själv livet ut

You never looked at me once,
never smiled at me twice,
even though I can see it sometimes

How do you explain that,
baby it´s just fact´s

You´re bringing me up in the air I can tell,
would you catch me if I slipped and fell




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0