Two days have gone by...

Idag har det varit en softar dag. Jag har sovit ut från en sen men trevlig kväll igår med Chaplin(lång historia), strövat runt i stan och tittat på diverse kultur evenemang :) Speciellt tyckte jag om gospelkören och så hamnade jag tydligen vid kungsan och alla unga 08ór, haha. Det var en norsk ungdomsgospelkör där och de var faktiskt helt ok. Sen var där lite dans också, som ni ju vet att jag älskar me. Men vi hann inte titta så pass länge för molnen började hopa sig och strax öppnade sig himlen och det började att hagla isbitar. Ja, typ så stora var dem. Har nog aldrig sett så stora. Och vi flydde för att söka skydd under nåt tak då ingen av oss hade nåt paraply med oss. Typiskt, jag som jämt brukar ha med mig det annars... De var nästan som om gudarna där uppe eller nåt kollade ner på oss och tänkte, Nej, nu ser de ut att ha alldeles för roligt, vi kyler ner dem lite vettja ;).
Men allt som allt, trots haglet och regnet så var det en riktigt lyckad softar-spontan dag.
Imorn ska jag och Chaplin lyssna på Gospel igen. Det är på sergelstorg kl 15:30. Tänkte tipsa lite om det för alla er där ute som gillar kör-musik :)
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0