Under progress!

Man har så mycket tid över när man är hemma och sjuk.Syftar på mina senaste kreativa bloggar dagar med, vet inte hur många inlägg. Idag känns det som att förkylningen har nått sin topp. Tror att jag även har haft feber idag, och det jag har varit ute på är så mycket som en runda till affären, som halvt tog död på mig...
Imorrn var det tänkt att jag skulle träffa Pao och gå och titta på
 " Super Jam" i Vitabergsparken( Folkteatern), men tyvärr så känner jag att jag inte orkar. De är ju även på Onsdag, och kanske om jag mår bättre då så kan jag gå med nån annan. Någon som är intresserad? Idag har jag ritat lite igen, här är en som jag bara har börjat på. Som då IGEN, ska föreställa Jessica Biel som ni ju kan se på bilden.

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0