Inatt drömde ...

Inatt drömde jag så himla konstigt. Jag drömde att hela familjen från pappas sida, var i ett gammalt hus och det var ruttet och så. Men endå så bodde vi där, eller så var det några andra som gjorde det. Jag kommer ihåg att jag står typ uppe på andra våningen i huset eller så och pratar med någon i telefon. Den personen har en massa problem som den gnäller över och jag är en god vän , som vanligt och lyssnar. Men helt plötsligt så brakar golvet ner några meter framför mig och jag säger vänligt till personen i andra änden att jag måste tyvärr sluta nu för att huset håller på att rasa samman. Hahaha. Sen säger typ farfar eller nån lugnt bara att , Ja det är nog bäst att vi tar oss ut nu innan det rasar. Som om det inte var så farligt, men ut skulle vi.
Vi springer ut från huset och jag tror att alla klarar sig och vi börjar springa över en äng mot en skog.
Någon säger att huset kommer att börja brinna och explodera, vilket det också gör. och sedan vaknar jag...
Det var den konstigaste drömmen jag har haft på länge, och så verklig som den var också, men det mest förbluffande är att jag och alla andra är så otroligt kolugna under hela händelsen.


Ikväll blir det Grönan och Agnes. Ska dit med Jessie, kan hända att det blir en promenad. Skulle sitta fint faktiskt.
Innan det ska vi äta Tacos nånstans. Mumms.
Hoppas Agnes är bra. För övrigt så kan jag meddela att mamma berättade att hon hade hört Agnes på radion i S-Afrika. Inte illa!
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0