Vad görs?

Just nu e jag hemma i Hökis och har precis kollat klart på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen" med syrran och Carro. Ja, helt sjuk var den, men rolig:) BBBBBBBBBBBBBBBBB+++++++++++++++++++++++Min katt Flisan ville skriva ett litet meddelande till er också, hehe. Hon e med mig här när jag skriver och går över tangentbordet.
Nu ska jag gå och göra mig iordning för att åka hem till Pao för en filmkväll. Dagens tema är film och mys helt enkelt.

Undrar varför ni inte har hört av er och jag undrar om ni ens bryr er om hur jag mår. Jag tänker i alla fall inte göra mer, inga mer samtal eller sms från mig inte... När jag säger något som någon av er inte uppskattar eller tar illa upp vid, ja då är det helt fel av mig. Men när ni kläcker ur er nåt och jag tar illa vid mig, då är det bara onödigt. Vilka är ni som tror att ni kan avgöra det egentligen.. Tänk på det!
P.s detta meddelande är inte tillägnat mina vänner. Dem hör faktiskt av sig!

Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Hej tjejen =) Låter som du haft de massa mysigt =) Du får låta din katt gästblogga lite i fortsättningen hehe ;)

2009-08-24 @ 08:13:37
URL: http://www.metrobloggen.se/SthlmSisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0