What I´ve been listening to lately

På senaste tiden har jag lyssnat väldigt mycket på Joss Stone och jag bara älskar hennes musik, texter och röst. Soul, mmm
Man blir så himla glad och upprymd av hennes musik tycker jag.

Jag är glad, trots att jag väger för mycket
Jag är glad, trots att jag inte känner mig så vacker/snygg
Jag är glad, trots att jag bara upplevt olycklig kärlek
Jag är glad, trots att jag haft ett helvete de senaste två åren
Jag är glad, trots att det känns jobbigt ibland att ha ens föräldrar på andra sidan jordklotet
Jag är glad, trots att jag ständigt hittar fel på mig själv

Allt det för att jag har:
Mina fina vänner som jämt gör mig på gott humör
Min fina familj som jag alltid kommer att ha vid min sida
Mitt boende och stödet där ifrån
Min praktikplats som jag trivs som fisken i vattnet på
Min inre styrka som säger mig att aldrig ge upp
Mod till att prova på nya saker och utvecklas trots motgång
En röst inom mig som säger att jag nog inte är så dum endå :)

Här kommer en låt av Joss Stone som är en favorit just nu.


Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Du sparar väl allt, som du skriver. Det är en källa till glädje

2009-08-13 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0