You´ll always fall down again...and again...

Så då har man blivit förkyld igen. Måste erkänna att jag känner mig en aningens förföljd.. Av bakterier.
Igår kväll blev jag hämtad här hemma av Hanna och Crille för att åka hem till deras nya ställe i Haninge. Dem har nämligen flyttat in i ett radhus(vuxet värre ;) ) och det var tänkt att vi skulle samla ihop lite trevligt folk för att njuta av lite kräftor. Man kan verkligen aldrig bli trött på kräftor, it´s the shit!
Små barn sprang omkring och vi blåste bl.a såpbubblor och hade det skojsigt. Lite senare, när barnen somnat så började "festen" och vi sjöng oss hesa med singstar. Det är så himla roligt och jag blir bara mer och mer lockad att skaffa det ju mer jag spelar det. klockan tickar ju på som fortast när man har roligt och jag funderade på hur jag skulle ta mig hem från dem. Har ju aldrig direkt hållt till där borta åt Haninge och Handen hållet, och jag och Hanna försökte kolla på sl vilka bussar som gick. Men jag har ju alltid sån himla tur att vara i hyggliga och trevliga sällskap att jag fick skjuts en bit hem av några. Dem var så snälla att de till och med skjutsade mig till Gullmarsplan och jag kunde ta T-bananen där ifrån hem. Trevliga nybekanta!
Blev ganska sent och idag känns det som att jag har sovit bort halva dan, vilket behövdes. Har som sagt blivit förkyld igen och halsen bränner och näsan rinner, NU BÖRJAR PARTYT!!! Gnällstadie på ingång...
" But you always recover"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0