Fullt ös-medvetslös!

Idag har jag följande saker att göra...

* Städa ( som jag inte hann med igår)
*Börja packa inför resan till S-afrika
*Bestämma om jag ska lämna tillbaka ett par skor
*Ha planering med V- malm
*Tvätta
*Åka till Stureby och hämta min mobil som jag glömde igår, sur på mig själv=(
*Handla
*Andas...
*Bli kvitt mitt nässpray beroende..

Nu måste jag sätta igång, men är jäkligt seg från igår, då jag kom hem ca kl 02 efter en otroligt rolig spelkväll där jag och Jessica spöade skiten ur varandra. ( Inte bildligt talat, utan på playstation =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Nattunderskoterskan från karolinska

Heja heja vännen :) solens strålar och umgänge med din familj väntar runt hörnet! Kramar

2009-12-22 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0