Huset fullt av kissande katter...

Det första som min syrra (Linda) säger till mig och David när vi går över tröskeln är att man inte får ställa eller lägga ner nåt på golvet, alla dörrar ska vara stängda förutom till datarummet. Och detta på grund av att våra katter har fått en knäpp och kissar typ konstant inomhus hela tiden.. Jag kunde inte låta bli att skratta, gapskratta, vet egentligen av egen erfarenhet att det inte är kul. Men man kan inte låta bli att skratta åt det.. Man kan ju knappt vara i det här huset. Det är nog snarare mer bebott av katter än av människor =)

Idag fick jag det mesta fixat, varit och bytt skor, packat gånger två och lämnat tillbaka bok på bibblan.
Det blev inget Farsta idag, och jag har nu njutit av god mat som syrran så duktigt gjort iordning och vårat hus ser faktiskt nästan lika normalt och fint ut som alla andras med en skottad gång och ljusslingor på verandan.
Nu sitter det två grisar och degar i soffan, ska gå och göra dem sällskap nu.
/Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0