Inväntar två resenärer från en annan kontinent!

Nu har jag och Linda varit mycket duktiga, fast jag måste faktiskt låta Linda få det mesta av berömmet då hon gjort det mesta av jobbet innan jag kom igår. Men jag var ute i förmiddags och skottade en fin bred gång så mamma och pappa kan komma fram med sina resväskor utan problem.

Pratade med pappa på telefon alldeles nyss då han stod på Arlanda och väntade på att mamma skulle anlända på plats. Nu dröjer det inte långt kvar tills de kommer. Och när de kommer så ska de få BAMSE- KRAMAR av oss.
Annika anländer till huvudstaden lite senare ikväll, och då är den här resande familjen fulländad =)

Snart är vi tillbaka här! - Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0