Let it snow =)

Sitter här hemma, broderar och lyssnar på P3 på svt 2. När jag tittar ut så ser jag snöflingor vackert falla mot marken. Är det kallt ute?, vill inte veta.. Har det bra här inne i värmen.
Nu är det inte långt kvar, snart får jag träffa familjen och bara släppa allt. Tiden har gått såå fort, det har hänt så otroligt mycket. Både roliga och mindre roliga saker. Det har gått upp och ner på V-malm och vissa stunder har det känts väldigt tungt och ensamt, MEN jag har överlevt allt. Jag har bevisat för mig själv att jag är starkare än vad jag tror. Visst finns det saker som jag inte klarar, men man kommer alltid behöva lära sig nåt nytt. Och när man tänker efter så vore det väldigt trist om man upptäckte att man redan kunde allting.
Jag är bara den bästa JAG som jag kan vara!
Och om jag inte redan har träffat någon som tycker om mig precis som den jag är, så hoppas jag möta denna någon en vacker dag.
Hoppas ni alla har en bra dag, med denna härliga snön.
/Kram

Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Snö är underbart :) Men som sagt man vill helst njuta av den innefrån ;) Kram på dig i massor :)

2009-12-15 @ 17:27:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0