Much going on...

Igårkväll var jag på Backstreet Boys konsert, bra kul att gå på konsert. De var bra, men jag önskar att jag hade hunnit lyssna lite mer på deras nyare låtar. Har haft väldigt dålig koll på dem, men vi sjöng såklart med till alla gamla klassiker =) Ett killgäng ovanför oss skrek för full hals " En gång till" när konserten var "slut". Det tyckte vi, jag och Linda var väldigt kul att de inte var några skrikande tjejer.
Nu kollar jag på VM i handboll samtidigt som jag springer runt och fixar här hemma.
Ikväll ska jag hem till Madde, där tjejgänget ska leka lekar och käka innan vi drar oss ut på stans gator =)
V-malm ska vi inte prata om... Blir så jävla trött på det stället ibland, jag tänker ta mig fan inte tåla vad som helst. Jag vet när det är acceptabelt eller inte, men det verkar inte ni... Nog om det!
Åk till Garbo ikväll, Cause there´s where I`ll be ;)

Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Va skoj att du oxå var på konserten :D Visst var den bra!

2009-12-07 @ 18:17:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0