One day left...

And I´m drifting away.. To a  place far away.

Känns helt obeskrivligt att det har gått så långt som ett år sen vi var  i Sydafrika. Så mycket som har hänt sen dess.
Mamma flyttade dit till pappa i Johannesburg, Linda flyttade till Örebro och Annika till Oslo. Det är bara jag som har stannat på en och samma plats. Men snart kanske det är min tur att komma ut på mitt eget äventyr..

Imorgon åker vi först till Morfar och träffar upp släkten för att fira morfar som fyller helt otroliga 96 år. De ni, inte illa eller hur =) Och han är frisk och kry, klar i huvudet. Bara svårt att gå och hörseln är inte så bra som den en gång varit. Men så blir det ju för alla som blir gamla.
Sen åker vi iväg på eftermiddagen till en varmare plats, åh vad jag längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0