Time goes by so fast..

Känner mig något bättre idag, mest jobbigt är det att det kittlar i halsen och jag fick en jobbig hostatack i skolan idag, men jag gick ut och drack lite vatten och efter det blev det bättre.
Bara hälften av klassen var där idag, en del var väl där i tisdags och fick sina betyg.
När jag satt där och väntade på att det skulle bli min tur att gå ut och prata med Richard så kunde jag inte fatta att tiden verkligen har gått så fort. Känns som att det var igår som jag bestämde mig för att plugga eng. Och nu är det över..

Jag kommer att sakna klassen och Richard som ritar roliga gubbar på tavlan, hehe
Men jag kommer att fortsätta ha kontakt med några i klassen via facebook eller mejl iaf.  
Nu till mitt betyg, jag fick VG. Man kan inte få högre när det är grund, men Richard sa att om han kunde ge högre så skulle han ge mig MVG. Känns kul att höra. "It´s been a pleasure to have you in my classroom" var ett av hans sista ord till mig.

Efter skolan gick jag en sväng till Åhlen´s och nu har jag varit och köpt en ny allmanacka för det nya året.
Det var mycket folk ute och jag är så lycklig över att snön äntligen har kommit, och det är så pass mycket att man ser barn som blir dragna på pulka hem från dagis=)
Så här ser det ut utanför min port just nu, inte riktigt som i S-Afrika vaa =)

Visst är det härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0