Don´t know what to say

Ja, har varit en lång och utdragen dag idag. Igår pratade jag ut med personen som jag hade en konflikt med i tisdags, det kändes väldigt skönt. Hatar att vara oense med folk och MÅSTE alltid prata ut med den personen så fort som möjligt. Brukar inte kunna släppa det bara, men i tisdags så var det bara så jobbigt med allt på en och samma gång, så jag "flydde" från allt. Men bara för några dar. Har fått svar från läkaren som jag var hos i tisdags oxå, precis det svar som jag hade väntat mig. Alla prover var bra och nu väntar jag återigen på att jag ska få svar från min "husläkare" om besökid... Mår som sagt inge bra. Till och med min syrra som har bruten fot gör mer än mig. Hon kom just hem från att ha varit på bio. Vänner som har skjutsat henne och så. Och jag har suttit här hemma, haft ont och kollat på " Ps, I love you" Känns som om jag är bortglömd... 
"IT HURTS INSIDE"


Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är inte bortglömd. Jag tänker på dig och hoppas att du blir bättre så fort som möjligt. Jag vet inte vad jag ska kunna göra för att få dig att må bättre, men jag skickar en stor krya på dig-kram och hoppas på det bästa.

KRAM

2009-02-28 @ 09:29:02
URL: http://krika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0