Förjävligt...

Har inte haft en sån bra dag idag ska jag säga... För det första så har jag inte sovit en blund inatt och kl 08:15 började jag med hjälp av personal att ringa till min läkare igen. Mår jätte dåligt nu igen, IGEN... Fick tag på en distriksjuksköterska
till slut iaf och hon erbjöd mig redan en tid kl 10(vilken tur) Kruxet var att jag verkligen kände att jag behövde stöd med mig, men ingen personal kunde. Förutom att följa med mig dit, men de kunde inte stanna. Jag mådde verkligen dåligt både spykiskt och fysiskt, och jag höll en låg profil och sa inget när vi gick mot vårdcentralen. När vi nästan var framme så skulle/ville jag bara förklara lite hur jag kände mig. Erkänner att jag kunde ha haft eller förmodligen hade en lite "sur" ton, men det var verkligen inte meningen, utan bara min sinnesstämning just då. Jag sa att jag var lite sur och ledsen för att ingen kunde stanna, och jag var ledsen över att inte ha mamma eller pappa där. Då hände något som jag blev väldigt sårad över... Säger inte mer än så, men jag klarade mig igenom läkarbesöket iaf. SJÄLV!!!
Mådde väldigt dåligt, men försökte hålla tillbaka tårarna och bara få det överstökat. Gjorde EKG som inte visade något och sedan plodprov och test på sköldkörteln. Dem proven får jag svar på imorgon. Är bara rädd att det kommer att bli som alla andra gånger, de säger att inget är fel. Jag vill ha en orsak nu,tack...
Var ganska trött och "sliten" efter allt och kände inte för att gå hem och sitta i min lägenhet och må dåligt, vänta på personalen. Så jag bestämde mig för att åka hem till Hökis istället. Min syrra(Annika) är ju hemma nu på dagarna för att det visade sig att den "stukna" foten egentligen var en bruten fot. Hon hade fått skjuts av Madde och hennes pappa in till akuten igår, där de hade fått sitta i 7 timmar. Så numera går min kära syster yster i gips och väntas göra det i 6 veckor. Stackarn=( Men nu är jag som sagt hemma i Hökis och tar hand om henne lite. Petra är här också och hjälper till. Vi har suttit mest hela dan och kollat på "vänner" What else?? Dahh
Min syrra håller på att dö av tristess(redan nu) fattar inte hur hon kommer att överleva de 6 veckorna.
Jag har inte mått bra alls idag, nu efter en promenad känns det väl något bättre. Nu är frågan bara hur mycket jag kommer att få sova inatt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0