I`ll cry you a river

Mår skit just nu. Känner mig jätte konstig i hela kroppen. Har sån otrolig värk i rygg, magen är det något lugnare med just nu. Känner mig yr och som om jag inte har några krafter kvar alls. Hör  hjärtat ticka högt och känns som om jag skulle ramla ihop och svimma när som helst. De har inte ringt från vårdcentralen än om provresultaten. Det jag också tycker är extra jobbigt just nu är att det känns som om ingen riktigt tror på mig eller bryr sig. Som om de trodde att jag spelar teater för att få uppmärksamhet. Men det kan jag försäkra er om att detta är INGEN teater. Önskar inget hellre än att må bra igen. Hatar att må så här... Känner mig så ensam... Jag vet att jag har Annika här, men jag vill inte komma och klaga på mina besvär när hon har besvär själv... Det är till och med ansträngade att gråta...

Kommentarer
Postat av: farmor

Snälla, lilla Marielle.

Du, som vill så väl med dej själv du har det inte lätt nu.

Jag tänker på dej och hoppas.

Åsas Musse hoppar runt i sin hage nu.

det kanske du också snart gör.

farmor.

2009-02-25 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0