Jag är med linser

Jo, det stämmer precis som rubriken säger. Idag var jag hos optikern igen, och den här gången fick jag träna på att sätta in och ut dem. Lite klurigt var det i början, men efter att jag hade satt in och ut dem tre gånger så fick jag godkänt.
Har dem på mig just nu i skrivande stund, tar nog av mig dem snart för ögonen börjar bli trötta.
En liten rolig grej är att när jag pratade med mamma häromdagen och berättade att jag varit hos Ringdahls optik så sa hon att det var dit hon också  hade gått för att skaffa linser för första gången. Lite lustigt sammanträffande =)
Jag har varit hemma från praktiken nu i två och en halv dag, men imorn ska jag jobba igen. Fick en liten förkylning och magen spökar lite igen=(
Nu ska jag upp och äta middag med V-malm o co
Ciao


Kommentarer
Postat av: farmor

En kall dag här. Men här inne fryser vi inte.

Du har väl kläder. Varma. Ja, det har du nog.

Mors,mors från farmor

2009-02-04 @ 21:19:05
Postat av: farmor

En kall dag här. Men här inne fryser vi inte.

Du har väl kläder. Varma. Ja, det har du nog.

Mors,mors från farmor

2009-02-04 @ 21:20:01
Postat av: Anna & Lina

så du har fixat linser nu så kul :D hoppas du kommer trivas med dem och att de inte krånglar!

Hoppas du mår lite bättre nu så man kanske kan ses i helgen ;) vi hörs , kram kram

2009-02-05 @ 12:53:12
URL: http://bopsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0