NO BIG DEAL!!!

Ursäkta att jag är en känslomänniska... Det är bara vad känner och så, NO BIG DEAL!!!!

Jag sa bara så JAG uppfattade det hela, men man verkar inte ha rätt att ha sina känslor...
Så det är tydligen mitt fel så fort någon säger nåt till mig och jag uppfattar det som okänsligt, mitt fel för att jag tar allting så bokstavligt... Alltid jag som ska ändra på mig, jag som ska förstå och respektera alla andra.
Ibland kan det faktiskt vara den andra personen som gjort nåt( medvetet eller omedvetet) Ibland kan det vara bägge två. I detta fallet kände jag att man sa att jag hade gjort allting så stort för att jag är en så kallad "känslomänniska" och tar ibland saker för personligt. När jag egentligen kände att jag inte var den enda som hade gjort fel.
Och jag tänker inte be om ursäkt för mina känslor, De är mina!!!


Kommentarer
Postat av: Anna & Lina

ojdå vad har hänt nu då :(?



Klart du ska få ha dina känslor. Tyvärr är de lätt så att folk inte kan stå för vad de gjort när de gjort nåt fel och då kastar de oftast över skulden på nån annan, hoppas du får rätt iallfall för vi tror på dig !



massa kramar

2009-02-17 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0