Seg vecka!

Hej alla! Sitter nu här hemma på V-malm (uppe) och kollar på Lets dance med en personal. Eller jag har halvt kollat och samtidigt suttit och raderat alla "Requests" på facebook. Hade samlat på mig 120 st. Gaahhh
Det har varit en seg vecka, var ju hos läkaren i måndags och han var en hel halvtimme sen,(självklart).
Han sa att han trodde att jag hade något som kallas för IBS, inte mer konstigt än att man har känslig mage och växlande hård och lös. (Ursäkta ämnet) Men nu vet ni det i alla fall.
Sen blev jag sjuk natten till tis och har stannat hemma hela veckan. Men nu är jag äntligen frisk =)
Hahaha, sitter och snackar på msn med en kompis(Eva) och vi låter som två gummor som sitter och fikar och pratar om deras alla åkommor, hehe.
 Eva säger: Jag har fått mina hörapparater nu. 
Jag svarar: visste inte att du hörde dåligt( vi har inte träffats på flera år)
Eva: jag har alltid haft nedsatt hörsel. Hur är det med magen då?
Jag: ja, det är väl som det är...
And so on, men vi skiter i att vi låter som gamla gummor. Eller hur Eva ;)

Imorgon ska jag hem till Jessica & Co och titta på melodifestivalen =) Jessie, det kan ju bli våran regular basis, hehe
Sen på söndag har jag bokat ett danspass på friskis som Jessie har rekomenderat. Det är tydligen väldigt populärt. Bokade min biljett redan förra söndagen( enligt J´s order) kl var ca 12 när jag gjorde det och då hade det redan bokats 57 biljetter av 75. Inte illa!
Ska bli himla kul och spännande iaf. Är bara lite bekymrad över att jag inte har rört mig så mycket i veckan då jag varit sjuk. Hoppas jag är i hyffsad form endå...

Nej nu känner jag att min mage vill att jag ska ta mig en kvällsmacka. En 4 åring på jobbet säger alltid så, min mage säger si och så, hehe. De e bara för gulliga!
//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0