Thank you for the music...

Två inlägg på en och samma dag, inte illa ;) Ville dela med mig lite av mina tankar om melodifestivalen.
Det här med att det är så många deltävlingar vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om längre.
På ett sätt är det ganska långtråkigt, men så är det ju ganska roligt för att man får höra så mycket mer musik...
I dagens deltävling gillade jag EMD och Molly Sandén. BWO var faktiskt bra också, trodde verkligen inte att de skulle ha en sån låt. Såg framför mig det gamla vanliga. Kul att bli positivt överraskad.
Nu ska jag nog "försöka" att gå och lägga mig. Får se om jag får nån mer blund inatt, eller om det blir mer "Vänner"
God Night  Ladies and Gent´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0