The story repeats itself!

Blir inget skoj hos Jessie ikväll, inge danspass imorn heller för den delen. Ja, det är bara för sorgligt, men jag tror att jag har fått bröstmuskelinflamation igen. Det känns mer och mer som förra gången jag hade det. Närmare sagt i somras.
Det började med att jag kände mig jätte skakig i kroppen och hjärtat bultade så högt att jag inte kunde sova. Så himla läskig känsla. Man vet inte vart man ska ta vägen... Sen började jag känna att jag blev tyngre och tyngre i bröstet. Har även varit mycket öm i bröstet i mer än en vecka. Och det är samma mönster som förra gången. Jag får alla de här symtomen efter att jag precis har varit förkyld. Mycket skumt.. Fattar inte varför alla dessa grejer ska hända just mig?
Har jag inte haft nog med problem innan liksom?....
Har inte sovit mycket alls inatt, tror att jag satt uppe och titta på vänner till kl 06:00 imorse.Skönt att skingra tankarna lite. Och jag har en bra säng som man kan vinkla upp lite, så man kommer upp lite grann med huvet, och det känns lite bättre då.
Ville verkligen ha mamma och pappa att prata med inatt när jag mådde som sämst och allting kändes så där skrämmande, och så imorse, som genom ödet eller nåt så ringde mamma =)
Nu sitter jag här uppe igen på V-malm och halvtittar på "Ronja Rövardotter" länge sen, heheh
Ska bara ta det lugnt och sitta här uppe, kolla på tv och "surfa" .
Är ledsen över att jag inte kommer iväg till Jessica ikväll, men orkar bara inte...
Ska kolla på melodifestivalen här iaf ikväll och så kan jag kanske komma nästa lördag Jessie ;)
Nu vill jag bara bli frisk igen så att jag kan komma tillbaka till jobbet och ungarna...
LÅT MIG BLI FRISK!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0