Vad är en groda utan ben???

Hopplös,hahaha hörde det på reklamen till "Parlamentet på 4an.
Hur jag mår: inge vidare
Hur jag vill må: Bra
Vad jag vill: Komma tillbaka till jobbet
Vad jag måste: Stanna hemma några dar till

Nu har jag precis kommit in från en promenad. Ute i snön, me like =)
Skönt att komma ut lite och få frisk luft. Lite jobbigt bara att jag blir så andfådd snabbt och känner hjärtat bulta jätte tydligt. Nästan som att det bultar dubbelt så snabbt...
Har ont i rygg och mage också, ni vet "lingonveckan"
Allt på en och samma gång, JIPPI =(
Pratade precis med mamma och pappa på skype. Det regnade "hundar och katter" och åskade och blixtrade där. Och här snöar det. Lustigt =)
Pappa berättade att min syrra( Annika) hade stukat foten, och att morfar hade blivit dålig igår och min moster och kusin hade åkt in till huddige sjukhus med honom. De trodde att han kunde ha fått en stroke =(
Hoppas verkligen att han mår bra, vet att han är gammal(96) men vill inte att nåt ska hända honom....
Nu över till nåt roligare, jag berättade vitsen om grodan för pappa och han gillade den. Trodde väl det =)
Han sa att han skulle berätta den för sina kollegor, What´s a frog without legs? Jumpless =)

Nä, nu ska jag gå upp till plan 2 igen...
//Kram


Kommentarer
Postat av: farmor

Skriv här om du får veta ngt om Olle. Nu skall du ha det så bra, som du kan. God-natt

2009-02-23 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0