All I se is clouds on this rainy day...

Ja, några dar sen man skrev igen. Vad har jag gjort då?

Måndag:
1. Promenerat med misa
2. Käkat med en kompis på Thelins och sedan fick hon en rundtur uppe på plan 2 hos mig.
3. Tvättat
4. Käkat glass, mums
5. slöat i soffan...
6. Gjort en modig sak...


Tisdag:
1. Käkat lunch med kompis på V- malmgallerian
2. Åkt och hämtat en klocka på habiliteringscenter
3. åkt sightseeing med 3ans buss=)
4. Tagit hand om tvätten
5. Snackat, snackat och snackat i telefon=)
6. Tränat
7. Gråtit när jag sett minnesstunden för M. Jackson...

Imorgon har jag följande planer!

Onsdag:
1. Jobba från 9 till 15. Har bestämt mig för att jobba lite längre dagar denna vecka eftersom det är min sista innan semestern. Och det kommer att dröja nästan två månader innan jag kommer tillbaka igen. Har varit borta i 2 veckor nu och känner att jag vill avsluta den här terminen på ett bra sätt. Hålla igång relationen med barnen och så.  Det är det viktigaste känner jag.
2. Bio med Jessica och LT? Ice age 3
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0